Емблема комплексу Матвіївський ЗНВК
Вчитель трудового навчання-Кармазь Євгеній Володимирович Вчитель німецької мови-Туник Тетяна Олексіївна Вчитель молодших класів-Кучер Ганна Степанівна
Вчитель молодших класів-Федючок Ніна Миколаївна Вчитель інформатики-Рабешко Вадим Віталійович
Вчитель молодших класів-Фесюк Наталія Валеріївна
.: Увага тестова версія :.
Нова тестова версія сайту



пропозиції та зауваження надсилайте адміністратору

.: Головна :.

.: Садок "Калинонька" :.

.: Початкова школа :.

.: ЗНО :.

.: Інформація вчителям :.

.: Методична робота :.

.: Виховна робота :.

.: Інформатизація :.

.: Про погоду :.
Матвеевка 

.: Наші товариші :.
 Регистратор доменов №1 в Украине
Вольнянск - все новости Вольнянского района

.: Статистика :.
     

Сайт c.Матвіївки

.: Проект "Вчимося жити разом"->Впровадження у школі :.

Тренінги № 1 та № 2 у п’ятих класах, що були проведені 2-11 листопада, допомогли дітям розвивати навички позитивної оцінки, самоусвідомлення і самовдосконалення, а також уміння запропонувати допомогу людям з обмеженими можливостями. Цікаво та весело відбулися презентації ситуацій надання допомоги, підготовлені учнями.

Під час тренінгу № 3 «Про почуття і співчуття» діти навчилися розрізняти ці поняття, розвивали вміння розуміти почуття інших людей, співчувати і співпереживати.

Завдяки тренінгам № 4 та № 5, діти вчилися розрізняти чинники, які сприяють або заважають спілкуванню, навчалися долати сором’язливість і ставати впевненішими; ознайомилися з перевагами упевненої поведінки та називали вербальні і невербальні ознаки пасивного, агресивного та асертивного стилю поведінки.

Дуже цікаво та пізнавально пройшли тренінги № 6 та № 7 про спілкування з дорослими та однолітками. Із задоволенням діти демонстрували способи звертання до дорослих, провели інтерв’ю зі своїми вчителями, розвивали навички дружнього спілкування з однолітками.

На тренінгу № 3 «Як протидіяти тиску однолітків», що відбулися 3 та 7 листопада, шестикласники вчилися розрізняти позитивні і негативні соціальні впливи, випрацьовувати навички відмови від небезпечних пропозицій в умовах тиску.

Тренінги № 4,5,6, що були присвячені ефективному спілкуванню, стилям та навичкам дали можливість учням 6-х класів згадати вербальні та невербальні ознаки активного слухання, навчитися уникати непорозумінь при спілкуванні, розрізняти різні стилі спілкування та використовувати їх за необхідності.

Діти практикували доброзичливу, чемну і впевнену манеру спілкування.

На тренінгу № 7 «Стосунки і здоров’я» (1 та 5 грудня) діти вчилися розрізняти здорові і нездорові стосунки та доводили переваги здорових стосунків, вчилися працювати у команді.

Тренінги № 8 та № 9 у 6-х класах були присвячені видам і наслідкам конфліктів та способам їх вирішення. Діти дізналися про роль конфліктогенів у конфліктних ситуаціях, навчилися контролювати себе та розв’язувати конфлікти різними способами.

Завершальний 10-й тренінг познайомив дітей з ознаками дружніх, недружніх і небезпечних компаній. Учні наводили приклади фізичного і психологічного насилля, відпрацьовували навички протидії агресії.

Цикл тренінгів у 7-х класах розпочався 2 листопада тренінгом за темою «Розбудова самооцінки», на якому учні дізнавалися про види самооцінки, ознаки психологічної рівноваги та способи її формування. Під час тренінгу «Синергія стосунків» діти наводили приклади синергії у природі, техніці, спорті, стосунках, училися поліпшувати стосунки, знаходити спільну мову з дорослими та однолітками.

Під час проведення тренінгів № 3-5 «Стрес і психологічна рівновага», «Керування стресами» та «Стрес в екстремальних» ситуаціях (16, 23, 30 листопада) семикласники визначали джерела стресу, знайомилися з впливом стресу на здоров’я та способи керування стресом, опрацьовували навички позитивного мислення.

14 грудня учні 7-х класів вчилися конструктивно розв’язувати конфлікти, наводили приклади поведінки у конфліктній ситуації, називали способи подолання конфліктних ситуацій.

Тренінг № 1 «Стать і статеві ролі» у 8-Б класі пройшов 4 листопада. З ентузіазмом учні обговорили різницю між поняттями «біологічна стать» і «соціальна статева роль» ; усвідомлювали необхідність у житті гендерної рівності.

Тему «Упевнена поведінка» тренінгу № 2 розкривали 8-ми класники 3-го та 11-го листопада. Вчилися розпізнавати типи поведінки у спілкуванні,усвідомлювали переваги упевненої поведінки, вчилися використовувати «Я - повідомлення».

Тренінг № 3 «Стоп булінг» у 8 класах був проведений 17 листопада та 9 грудня. Діти дізналися, що таке булінг, вчилися розрізняти булінг та піддражнювання, розробляли стратегії подолання булінгу.

1 та 16 грудня учні 8-х класів обговорювали тему тренінгу № 4 «Безпека спілкування в мережі Інтернет». Визначили плюси та мінуси Інтернету, дізнавалися про кібербулінг та вчилися йому протистояти, вдосконалювали вміння захищати свої персональні дані.

Учні 9-А класу 2 листопада спілкувалися на тему «Характер людини» та визначали роль характеру у формуванні стосунків з оточуючими.

25 та 30 листопада у 9-х класах пройшли виховні заходи «Цінності – основа характеру» під час яких діти вчилися розрізняти цінності – цілі та цінності – засоби, формувати правильну систему життєвих цінностей.

Під час виховних заходів за темою «Самооцінка характеру», що пройшли у 9-х класах 9 грудня, учні розвивали навички самооцінки, постановки і досягнення мети, формували мотивацію до самовдосконалення.

А 20 грудня тренінг «Спілкування і розбудова стосунків» сприяв розвитку навичок ефективного спілкування з дорослими та однолітками.

3 клас

Тренінг №8

Тема. Самооцінка характеру

Мета. Ознайомити з поняттям « самооцінка» , видами самооцінки; вчити адекватно оцінювати свій характер ; виховувати бажання самовдосконалювати характер.

На тренінгу діти ознайомилися з поняттям і видами самооцінки , обговорювали оповідання і мультфільм, виконували руханку « Самооцінка». Із задоволенням обмінювали одну рису свого характеру на іншу в уявному магазині.

10 клас

Тренінг № 1

Дата: 26.09.2016 р.

«Як досягти мети»

Мета

Сприяти розвитку навичок цілепокладання, вчити оцінювати свої здібності і можливості на шляху до мети.

Тренінг № 2

Дата: 10.10.2016 р.

«Ефективне спілкування»

Мета

Сприяти розвитку навичок комунікації, ознайомити з правилами ефективного спілкування

Тренінг № 3

Дата: 31.10.2016 р.

« Запобігання та розв’язання конфліктів»

Мета

Ознайомити учнів з «плюсами» і «мінусами» конфлікту і дати їм змогу відпрацювати стилі поведінки в конфліктній ситуації.

Тренінг № 4

Дата: 07.11.2016 р.

« Як стати миротворцем »

Мета

Формувати в учнів почуття відповідальності, розвивати важливі соціальні навички та готовність бути миротворцями у своєму середовищі.

З 22 вересня у 3-А класі почали проходити тренінги, які проводить класовод Старикова Наталія Михайлівна.

Тренінг №1 «Дружний клас»

Мета

Визначити, як допомагає в роботі злагодженість і взаємодія вчити створювати спільний проект, виховувати взаємоповагу, взаємодопомогу.

На тренінгу діти працювали в парах, в команді, переглядали і обговорювали мультфільми, створили емблему класу і склали правила .

Наш дружний 3-А клас!

Ми – дружний клас, ми молодці!

Тренінг №2 «Дружна родина»

Мета

Ознайомити учнів із поняттям» склад родини»,обговорити обов’язки членів родини, запобігати виникненню дискримінації за статтю, мотивувати дітей допомагати батькам та іншим дорослим у родині.

На цьому тренінгу учні працювали в парах, писали і обговорювали спільні домашні обов’язки дівчаток і хлопчиків, інсценували «Маленькі добрі справи». Діти зробили кораблик дружної родини і дали йому назву «Вітрила дружної родини»

Кораблик дружної родини.

Руханка «Помогатор»

Тренінг №3 «Як стати толерантним»

Мета

Вчити дітей поважати культурні відмінності, ознайомити з ознаками толерантності, запобігати конфліктам в учнівському середовищі.

Діти ознайомилися з поняттям «толерантність»,переглядали і обговорювали мультфільм «Не такий як усі», виготовили «Дерево толерантності».

Діти малюють «Дерево толерантності».

Тренінг №4 Школа спілкування

Мета

Сприяти розвитку навичок спілкування, ввічливо висловлювати прохання.

На цьому тренінгу учні дізналися багато нового матеріалу про виникнення мови, про мову «жестів», групами складали прислів’я,зіграли сценку з Ведмедем та пасічником (тренувалися правильно висловлювати прохання).

Сценка з Ведмедем та пасічником, де Ведмідь ввічливо просить пригостити його медом.

Ніщо не коштує так дешево і не цінується так дорого, як ввічливість.

Тренінг №5 «Уміння слухати»

Мета

Сприяти розвитку навичок спілкування, уміння активно слухати.

Дітям дуже сподобалася вправа «Знайомство», де учні говорили про себе два факти – один правдивий і один неправдивий. Сусід справа повинен вислухати і спробувати вгадати факт, який є правдивим.

Тренінг №6 «Характер людини»

Мета

Сформувати уявлення про зовнішню і внутрішню красу, навчити розпізнавати позитивні і негативні риси характеру, мотивувати дітей удосконалювати свій характер.

Діти на тренінгу дізналися про внутрішню красу людини, аналізували позитивні і негативні риси характеру людей, грали в гру «Вгадай, хто це?», виконували руханку на уважність.

Вправа «Знайомство».

Важливо виховувати в собі позитивні риси характеру..

У 9 класах 29 вересня та 5 жовтня відбувся тренінг № 5 «Емоційна саморегуляція», в ході якого діти дізналися про значення та методи емоційної саморегуляції.

Учні 9-Б класу 13 жовтня обговорювали тему «Характер людини» (тренінг № 1), та робили висновки щодо ролі особливостей характеру у стосунках з оточуючими та у вчинках людини.

6 та 10 жовтня у рамках тренінгу № 1 «Самооцінка і здоров’я людини» шестикласники дізналися про те, як формується самооцінка та як її різні види можуть вплинути на відносини з людьми і взагалі на долю людини. Розглядаючи ситуаційні завдання, навчилися визначати самооцінку та дізналися про способи її покращення.

13 жовтня 2016 року з 6-А класом проведено тренінг № 2 «Вчимося приймати рішення». Діти під час гри «Доріжки» вчилися розрізняти прості, складні та щоденні рішення. А застосовуючи правило світлофора, відпрацьовували навички прийняття рішення.

Цикл тренінгів у 8 класах розпочався з тренінгу № 1 «Стать і статеві ролі» у 8-А класі 13 жовтня 2016 року. Учні дізналися про різницю між поняттями статі та ґендеру, ознайомилися з впливом на поведінку людини ґендерних стереотипів та шкідливість ґендерної дискримінації.

7 та 12 жовтня у 5 класах пройшли вступні тренінги. Діти ознайомилися з метою та завданнями курсу «Вчимося жити разом», дізналися, що таке тренінг та яких правил слід дотримуватися під час нього. З цікавістю подивилися відео про права людини та обговорили положення Конвенції про права дитини.

22 та 28 вересня 2016 року у 9-х класах пройшли тренінги на тему: «Самовизначення і вибір професії».

Учні дізналися про формулу професійного самовизначення, важливість співвідношення мотивів та можливостей при виборі професії, обговорили вплив гендерних стереотипів на вибір професії.

З 1 вересня 2016 року у Матвіївському ЗНВК «Всесвіт» стартує проект "Вчимося жити разом" (компонент «Освіта на засадах життєвих навичок»).

У червні 2016 року у Запорізькому інституті післядипломної педагогічної освіти пройшли тренінг для вчителів основної та старшої школи з методики викладання курсу "Вчимося жити разом" наші вчителі Косован Любов Федорівна, Зуб Наталка Михайлівна та Старікова Наталія Михайлівна.

02.01.2017

.: Користувач :.
Зареєструйтесь:
Им'я:
Пароль:
Зареєструватись


.: Випадкове фото :.
Interpipe TechFest. Локація для дітей з розвиваючими іграми
Interpipe TechFest. Локація для дітей з розвиваючими іграми
.: В галереї зараз 1705 фотографій. :.

.: Календар на місяць :.
Сьогодні:
22 Листопада 2017 рік

Листопад
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

.: Корисні посилання :.
Відкриий світ
"Відкриий світ"
SMART Notebook Express

wiki "Відкритий світ"
"Відкрита освіта"
"Український файлообмінник"
Анкета експертної оцінки

Сертифікація вчителів
"Сертифікаційний тест"


Корисні програми
"TeamViewer 8"
"Eset Nod32"
"Eset Nod32 64x"

Время выполнения: 0.020411 сек. точка end