Емблема комплексу Матвіївський ЗНВК
Заступник директора з навчально-виховної роботи 1 - 4 класів-Солодовник Надія Семенівна Вчитель фізичної культури-Діброва Лілія Станіславівна Вчитель молодших класів-Окатова Ольга Миколаївна
Вчитель трудового навчання-Кармазь Євгеній Володимирович Директор ЗНВК "Всесвіт"-Фесенко Олена Сергіївна
Вчитель молодших класів-Солодовник Галина Дмитрівна
.: Увага тестова версія :.
Нова тестова версія сайту



пропозиції та зауваження надсилайте адміністратору

.: Головна :.

.: Садок "Калинонька" :.

.: Початкова школа :.

.: ЗНО :.

.: Інформація вчителям :.

.: Методична робота :.

.: Виховна робота :.

.: Інформатизація :.

.: Про погоду :.
Матвеевка 

.: Наші товариші :.
 Регистратор доменов №1 в Украине
Вольнянск - все новости Вольнянского района

.: Статистика :.
     

Сайт c.Матвіївки

.: Адаптація->Пам'ятка :.

Щоб навчання у школі не стало тягарем…

|justify|Скарбничка порад для батьків першокласників

1. Привчіть дитину прокидатися раніше, щоб збирання до школи не перетворювались на щоденні хвилювання.

2. Обов′язково привчіть дитину зранку снідати. Це важливий момент у запобіганні хвороб шлунка.

3. Привчіть дитину збирати портфель напередодні ввечері.

4. Проводжаючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів.

5. Зустрічайте дитину спокійно, не ставте безліч запитань, дайте їй можливість розслабитись. Коли дитина хоче з вами чимось поділитись, не відмовляйте їй у цьому.

6. Після закінчення занять дайте дитині відпочити. Обід - зручний момент для цього.

7. Якщо дитина замкнулась у собі, щось її турбує, не вимагайте пояснень, хай заспокоїться, тоді вона сама все розкаже.

8. Зауваження вчителя вислуховуйте без присутності дитини. Вислухавши, не поспішайте влаштовувати сварку, говоріть з дитиною спокійно.

9. Протягом дня знаходьте час для спілкування з дитиною.

10. З перших днів навчання вимагайте виконання режиму дня дитиною, щоб вона лягала спати в один і той же час.

11. Батькам необхідно терпіння. Часті нарікання на дитину чи порівняння з іншими можуть розвинути комплекс неповноцінності.

12. Ні в якому разі не ставте ваші стосунки з дитиною в залежність від її успішності.

13. Дитина має відчувати, що Ви завжди її любите, завжди їй допоможете та підтримаєте.

У 6 - 7 років формуються мозкові механізми, що дозволяють дитині бути успішною у навчанні. Медики вважають, що у цей час дитині дуже важко. І тисячу разів були праві наші прабабусі, які відправляли своїх нащадків у гімназії тільки у 9 років, коли нервова система вже сформувалася. Однак серйозних зривів і хвороб можна уникнути і сьогодні, якщо дотримуватися найпростіших правил.

Правило 1

Ніколи не відправляйте дитину одночасно в перший клас і якусь секцію або гурток. Сам початок шкільного життя вважається важким стресом для шестирічних дітей. Якщо дитина не зможе гуляти, відпочивати, робити уроки без поспіху, у неї можуть виникнути проблеми зі здоров′ям, невроз. Тому, якщо заняття музикою та спортом здаються необхідною частиною виховання, почніть водити дитину у ці гуртки за рік до початку навчання або із другого класу.

Правило 2

Пам′ятайте, що дитина може концентрувати увагу не більш як на 10 - 15 хв. Тому, коли ви з нею будете робити уроки, кожні 10 - 15 хвилин необхідно перериватися й обов′язково давати дитині фізичну розрядку. Можете просто попросити пострибати на місці 10 разів, побігати або потанцювати під музику кілька хвилин. Почати виконання домашніх завдань краще з письма. Можна чергувати письмові завдання з усними. Загальна тривалість занять не має перевищувати однієї години.

Правило 3

Комп′ютер, телевізор і будь-які заняття, що вимагають значного зорового навантаження, мають тривати не більше години на день. Так вважають лікарі-офтальмологи й невропатологи в усіх країнах світу.

Правило 4

Протягом першого року навчання ваше маля потребує підтримки. Дитина не тільки формує стосунки з однокласниками й учителями, але й уперше розуміє, що з нею самою хтось хоче дружити, а хтось - ні. Саме у цей час у маляти складається свій власний погляд на себе. І якщо ви хочете, щоб із нього виросла спокійна і впевнена у собі людина, - обов′язково хваліть! Підтримуйте, не лайте за неакуратність у зошиті. Усе це - дрібниці порівняно з тим, що від нескінчених докорів і покарань ваша дитина не буде вірити у себе.

Кілька коротких правил

1.Показуйте дитині , що її люблять такою, якою вона є , а не за якісь досягнення.

2.Не можна ніколи (навіть у пориві гніву ) говорити дитині , що вона гірша за інших.

3.Треба чесно й терпляче відповідати на будь-які її запитання .

4.Намагайтесь щодня знаходити час, щоб побути наодинці зі своєю дитиною.

5.Учіть дитину вільно спілкуватися не тільки зі своїми однолітками, але й із дорослими.

6.Не соромтесь підкреслювати,що ви пишаєтеся своїм малюком .

7.Будьте чесні в оцінках своїх почуттів до дитини .

8.Завжди говоріть дитині правду, навіть коли вам це невигідно.

9.Оцінюйте тільки вчинки, а не її саму.

10.Не домагайтеся успіху силою . Примус - найгірший варіант морального виховання . Примус у сім′ї порушує особистість дитини .

11.Визнайте право дитини на помилку .

12.Думайте про дитячий «банк» щасливих спогадів .

13.Дитина ставиться до себе так, як ставляться до неї дорослі .

14.І взагалі, хоч інколи ставте себе на місце своєї дитини, і тоді ви краще зрозумієте, як її виховувати .

Пам’ятка батькам по підготовці майбутніх першокласників

Проблема підготовки дітей до школи, мабуть, одна з найактуальніших на сьогоднішній день. В допомогу батькам відкриваються розвиваючі студії, в багатьох школах почали практикуватися дошкільні групи, в яку дітвору різносторонньо готують до вступу до нової смуги життя. І це правильно. Як відомо, адаптуватися на новому місці не легко. Деколи, навіть ми - дорослі, незатишно відчуваємо себе при зміні роботи. А уявіть, якого маленькому чоловічкові раптом опинитися далеко від мами, в незнайомій обстановці і серед чужих людей? А тому до такого моменту, як вступ до школи, потрібно підготуватися заздалегідь і ретельно Так, швидше пристосовується до нового ритму життя дітвора, що ходила в дитячий сад. Для них вже стало звичним вставати вранці в певний час, і жити в колективі. Домашнім малятам звикнути до школи набагато складніше. Тому, поважно не упустити час, і хоч би один - двічі в тиждень протягом літа, якщо раніше не вийшло, відвідувати з дитям розвиваючі заняття.

Які заняття потрібні саме вам? Це легко перевірити.

Більшість сучасних шкіл зараховують учнів по тестовій системі. Подібні тести здійснює педагогічна комісія, яка спілкується зі всіма дітьми шести і семирічного віку, незалежно від того, відвідували вони дошкільна освітня установа чи ні. За результатами відповідей дітей шестирічного віку комісія дає рекомендацію про доцільність надходження дитяти в школу або про педагогічну допомогу дітям, які цього потребують.

Подібні тести, можна провести і в домашніх умовах.

Тести на фізичну готовність:

Як свідчить народна мудрість "В здоровому телі - здоровий дух". І це дійсно так. Навчання в школі зажадає від маляти колосальних фізичних витрат: рано вставати, проводити по п′ять-шість годинників за партою, уважно слухаючи вчителя. Додайте до цього задушливе повітря в приміщенні і відсутність денного сну, виконання домашніх завдань і відвідини секцій і кружків. Наприкінці дня, навіть активне дитя падатиме від втоми. А зараз давайте все це множитимемо на п′ять або шість, залежно від п′яти, або шестиденної освіти.

Виходячи з цього, здоров′я вашого дитяти повинне по можливості наближатися до відмітки "відмінно". Адже не випадково, ледве зачавши вчитися, багато дітвори зачинають скаржитися на частий головний біль або дуже багато і довго хворіють. А як важко деяким займатися на уроках фізкультури?

Щоб перевірити фізичну підготовку вашого дошколенка проведіть наступні тести, звернувши увагу на час їх виконання:

* біг 30 метрів - за 7 - 7,5 секунд

* стрибок в довжину з місця - 100 див.

* стрибок в довжину з розгону - 180 див.

* метання м′яча - 2, 5 - 3 м.

Відмінною підготовкою фізичної форми стануть заняття в басейні, настільним тенісом, і будь-які спортивні ігри на свіжому повітрі. Поступово привчайте вашого дитяти робити вранці хоч невелику зарядку.

А як він мислить?

Мислення людини багатогранне. Але, проте, існують методики, що дозволяють визначити рівень розвитку, як окремих розумових операцій (класифікації, групи), так і характеристик словарного запасу, рівня розвитку мови. Спершу проведіть тест на попереднє враження про рівень розвитку маляти. Він розрахований на дітей шести - шести з половиною років. Неквапливо ставте дитяті питання і чекайте відповіді на них, наприклад: l Яка тварина більша, кінь або собака? l Вранці ми снідаємо, а опівдні... l Вдень ясно, а вночі... l Небо блакитне, а трава... l Черешні, груші,сливы, яблука - це що? І так далі в тому ж дусі. Кожну правильну відповідь позначайте знаком "+", неправильний "-". Ідеальний варіант, якщо плюсів опиниться не менше 80% від спільної кількості питань. Менше 20 % - низький рівень, 10% - дуже низький. Наступний етап - порівняння. Для дитяти дуже важко знайти схожість два і більш за предмети. Учите його порівнювати предмети формою, по величині, за кольором, за базовим поняттям, по функціональному призначенню. З цією метою можна пограти в гру "Що спільного?" Попросіть сина або дочку пояснити, чим схожі:

* ромашка і кульбаба;

* ножиці і молоток;

* троянда і гвоздика ;

* яблуко і груша;

* вуха і очі;

* м′ячик і кавун;

* тапочки і чоботи;

* автобус і літак;

* курка і голуб;

* капелюх і парасолька;

* молоко і чай;

* апельсин і сонце;

* плаття і брюки;

* дзеркало і ставок ;

* буряк і морква;

* книжка і журнал;

* хлопчик і дівчинка.

* береза і горобина;

* лампочка і свічка;

Ще гра "Угрупування". Її мета зрозуміти чи є у дитяти уміння знаходити підставу для угрупування. Або навчити цьому. Як грати? Хай дитя розгледить, запропоновані йому картинки і постарається знайти якомога більше груп.

Наприклад:

Туфлі, чоботи - взуття;

торт, яблуко - їда;

кішка, кінь - домашні тварини;

На пам′ять? Не скаржуся!

Більшість інформації маленький учень отримує через зоровий або слуховий канал. Якщо у дитяти краще розвинена зорова пам′ять, значить, йому легко буде запам′ятати матеріал, який представлений у вигляді картинок і наочних посібників. Якщо краще розвинена пам′ять слухова, то, заучуючи учбовий матеріал, йому необхідно промовляти, читати вголос. Проте якщо у дошкільника добре розвинена зорова пам′ять, йому все одно необхідно розвивати слухову, і навпаки.

Тест Венгера

на перевірку рівня розвитку слухової пам′яті:

Запропонуєте дитяті запам′ятати 10 слів. Вони мають бути простими і короткими, наприклад: КІТ, ЯЛИНА, БУДИНОК, ЗИМА, ГОЛКА, МІСТ, БРАТ, КІНЬ, ОКУЛЯРИ, Стул. Норма - якщо дитя з першого разу запам′ятовує 4-5 слів, а всі 10 слів після 3-5 повторів. Якщо маля навіть після п′яти повторів не здатне запам′ятати і відтворити всі слова, це може говорити про слабку нервову систему. Зазвичай у таких дітей є проблеми з увагою. У подібних випадках потрібна консультація у невропатолога.

Тест на перевірку зорової пам′яті:

Виріжте з паперу десять різних картинок і покажіть їх майбутньому учневі - кожну по 5-6 секунд. Показавши всі десять картинок, попросите маляти назвати предмети, які він запам′ятав. Порядок відтворення значення не має. Оцінюючи результат, звернете увагу на те, чи є повтори, чи зустрічаються назви предметів, які ви не показували. Добрий результат - 8-10 картинок, незадовільний - менше 5 штук.

УВАГА!

У дитяти неблагополучного в школі, швидше за все, є проблеми з увагою. Від того, наскільки уважні ваш син або дочка, залежить рівень пізнання ними навколишнього світу. Увагою дітей майже завжди управляємо ми - дорослі, словами: "Подивися", "Зверни увагу", "Ти відмітив?". Навчити дитяти самостійно віддавати собі такі команди - це перший крок у бік самоорганізації його уваги. Також, для його тренування можете запропонувати маляті дві картинки, між якими треба знайти відзнаки. Не менше интересными є тести, в тексті яких потрібно викреслити всі зайві букви, наприклад букву "а".

Але не можна забувати, що недостатня увага, може бути і сигналом, про нервово - емоційному перевантаженню дитяти. В цьому випадку, варто замислюватися, чи не дуже ви перестаралися з відвідинами додаткових занять. Так само треба пам′ятати і про те, що, розслабившись за час літніх канікул, маля насилу входить в новий режим і встигає за програмою. Батькам, чиї діти вже ходять в школу, рекомендується тижні за дві - три до початку учбових занять, помалу згадувати і повторювати учбову програму, оскільки не можна забувати, що увагу і пам′ять треба постійно тренувати. Поставте своєму дитяті питання "Навіщо потрібно вчитися?" Чесно розкажіть йому про те, чому ви зацікавлені в його успіхах. Запропонуєте йому свою допомогу.

Що багато вчаться, особливо дошкільники, на ваше запрошення позайматися відповідають: "Не хочу!". В цьому випадку, варто спробувати поєднати учбові заняття з грою. Наприклад, позайматися з дитям математикою так, щоб він цього не відмітив. Попросите його розставити на стіл тарілки для вашої сім′ї, або ляльок в шафі по зростанню. Не хоче читати? Придумайте оригінальну гру про розвідників і шукачів скарбів, в якій обов′язково треба читати таємничі послання.

Як писав Плутарха - "Якими діти народжуються, це ні від кого не залежить, але щоб вони шляхом правильного виховання зробилися хорошими - це в нашій владі". Батьки краще за всіх знають свого дитяти, вони вивчають його з перших днів існування і можуть разом з ним знаходити найбільш сприятливі способи виховання. Постарайтеся на деякий час стати психологами для свого дитяти, і у вас обов′язково все вийде.

17.06.2013

.: Користувач :.
Зареєструйтесь:
Им'я:
Пароль:
Зареєструватись


.: Випадкове фото :.
Quiz "Funny English"
Quiz "Funny English"
.: В галереї зараз 1705 фотографій. :.

.: Календар на місяць :.
Сьогодні:
22 Листопада 2017 рік

Листопад
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

.: Корисні посилання :.
Відкриий світ
"Відкриий світ"
SMART Notebook Express

wiki "Відкритий світ"
"Відкрита освіта"
"Український файлообмінник"
Анкета експертної оцінки

Сертифікація вчителів
"Сертифікаційний тест"


Корисні програми
"TeamViewer 8"
"Eset Nod32"
"Eset Nod32 64x"

Время выполнения: 0.097651 сек. точка end